Kubra_dmrr Kızlar 34+3 haftalık hamileyim dün bir post açtım 33-34-35 haftalık hamileler diye orda yazıyor şikayetlerim üzerine acil doktoruma gitmiştim alttan muayene normal ultrason muayenesi ve nstye girdim ara ara 40 ve üzeri sancım çıktı açıklığım yoktu doktorum adalat diye bir ilaç verdi tansyon düşüklüğü yapabilir çarpıntı yapabilir dedi ki benim zaten tansiyonum hep düşüktür o an agrıdan halsizlikten ne için verdiğini anlamadım size doktorunuz verdiyse kaçıncı haftada ne için verdi ?
Esmaal Kubra_dmrr bemde 33.haftada nstde sancı çıkınca vermişti ama benim bebişler 36.haftaya kadar dayanabildi gelmeye karar verdiler😊😊😊
_TazeAnne_ Kubra_dmrr canim nst de cikan sancilarin icin vermis. Ben de 32.haftadan beri kullaniyorum. Baslarda epey halsizlik çarpıntı yapti ama alıştım su an. 36 da birakacakmis doktorum ilaclari.
Kubra_dmrr _TazeAnne_ ben de ilaç içmeyi hiç sevmiyorum hepsi yan etki yaptı bıraktım hepsini midemi bulandırıyor inşallah buna da çok içmeye gerek kalmaz zaten az zamanım kaldı doğuma
Kubra_dmrr [bilinmeyen] ben mg olarak dikkat etmedim ama adalat 60 yazıyordu küçük ama kalın bi ilaç bugün başladım suan için çarpıntı olmadı tansiyonum hep düşük zaten ama içtikten sonra midemde ekşime yanma oldu. Su içmek iyi ben de o kadar içiyorum normalde de öyle Allah kolaylık versin 🤗
Esmaal Kubra_dmrr banada doktorum tansiyonun düşebilir demişti ki benim tansiyonum normalde de düşüktür ama bende ilaç öyle bir etki yapmadı