elifinannesiiii Geçmeyen bel ağrısı daha doğrusu kuyruk sokumuna doğru ağrı doğum belirtisi midir? Bel ağrım git gide dayanılmayacak bir hal alıyor acaba hastaneye gidip nst ye bağlansam mı?
Aldefne5 İlk oğlum 38+3 te dünyaya geldi belden ağrım oldu ve kadınlara yayılmıştı 5 dk ya inince gitmeniz daha mantıklı .. açılma hızlanmış olur
elifinannesiiii Aldefne5 kuyruk sokumuma doğru giriyor ağrı ve kasıklarımda regl ağrısı var ilk doğumum olduğu için tam olarak anlayamıyorum sizinde bu şekilde mi oluyordu
Aldefne5 elifinannesiiii evet doğum sancısı öyle oluyor .. kaç dk bir gelior sancı arası dakika kisalirsa mutlaka beklemeden gidin
elifinannesiiii Aldefne5 tamamdır sağolun dakika takibi yapayım o şekilde hastaneye geçerim o zaman☺️