Öncelikle şeker testi yaptırın onda da sorun çıkmazsa bebeğin genetik yapısı iridir bizde 2 hafta önden gidiyoruz şeker falan da çıkmadı çok şükür eşim doğduğunda 4 buçuk kilo doğmuş bende 4 kilo doğmuşum çocukda da genetik irilik varmış doktorumuz öyle söyledi 🥰