Cndntnr Kızlar bugün 29 haftalık oldum sizde arada kaçamak yapıp burger king falan yiyor musunuzzz benim bugün canım çok cekti de 🙈🙈 sizce bi zararı olur mu ?
Mom789 Siparis notuna koftesinin iyi pişmiş olması gerektiğini yaz bisey olmaz ben haftada 2 kere yedim sadece kilo yapar sana ekmek köfte sonuçta ne zararri olabilirki mayonezi içinde zaten az
Dilekcnkn Cndntnr 28 haftalığım ilk aylar sırf fasfood yedim halada canım çektikçe yiyorum , tuhaff geliyor bana böyle şeyler kendimi kısıtlamam hiç önemli olan doğumdan sonrası direk bebeğe etki eden o zamanlar çünkü tabi bu benim şahsi düşüncem
Erdemseymaa Bende 10 haftalık hamileyim ve süreklicanım kola cips ve noudle makarnası çekiyor hiç faydalı şeyler istemiyorum
Haticeozensen Erdemseymaa ah o noodle ya nasıl bi bağımlılıksa çok zararlı olduğunu bile bile insan yer mi yeniyo işte 🤦🏼♀️
Babymommy Burger gibi fastfoodculara çok güvenmiyorum, lezzeti de pek hamburger köftesi gibi değil zaten bence. Butik burgerciler bulabilirsiniz köftesi ve ekmeği güzel olan onların bir zararı olduğunu düşünmüyorum ve çook daha lezzetli 🤤
Denizcyc Ben yiyorum hatta bugün de söyleyeceğim😂 Abartmadıkça sorun yok bence. Belki burger King yerine farklı bir yer daha iyi olabilir ama aynı tadı vermiyor😂