Kızlar 7 hafta lık olması grrek bebegım gecen haftadan beri 6 hafta 1 günlük diyo doktor yani gelişimi durmus 3 gün daha bekle cumartesi gel bı degısıklık olmazsa kurtaj yapıcaz dedı. Bugun baska doktora daha gıdıcem sizce ne yapmayalım basına gelen veya bole bişe duyan varmı? Kimisi 8 9 haftaya kadar beklemişde ole duymus kalp sesini ve bebeği gormusler. Kafam cok karısık nolur yardım edın.