Amh değeri yüksek olup gebe kalan var mı 😔 Benim değerim 9 pkoluyum.İkinci aşılamamın tutmadığını öğrendim şimdi…Duygu selini tahmin edersiniz 😢 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın.Ben iki aşılamada bile o kdar yorgun ve umutsuz hissediyorm ki kendimi kaç kez tüp bebek deneyip negatif sonuç alanların hüsranlarını düşünemiyorum bile…Çok zormuş bu süreç umut olursunuz inşallah bana da 🙏🙏🙏