Fenciilknurhoca ben genelde öğlenleri taze fasülye+ayran veya cacık, salata+ yoğurt, çorba+salata, türlü+ yoğurt, kabak sote + salata +yoğurt , semiz otu salatası+ çorba gibi menülerle geçiştiriyorum. Salatayı bazen tavuklu yapıyorum bazen mercimekli bazen nohutlu doyurucu salatalar yapıyorum. Salata en bol miktarda yiyebileceğiz şekerinizi en az yükseltecek yemektir