Arkadaşlar 28+3 olduk bebeğim neredeyse baya aşağıda hareket ediyor bazen attığı tekme canımı yakıyor diyebilirim 😂 sanki çıkacak gibi bazen göbekte oluyor bazen göğüs altımı sıkıştırıyor ama genelde çok aşağıda hareket ediyor bunun nedeni ne olabilir?