Öncelikle selamlar herkese✋🏻
Ben bir şey duydum ne kadar gerçektir bilemiyorum ama anne karnında bebekler ışık tutulduğu zaman vurdukları tepki verdikleri söyleniyor 25 haftadan itibaren. Ben 26dayım ama o kadar ışık tutuyoruz hiç tepki vermiyor bu da bana evham yaptırıyor. Acaba bir problem mi var diye. Deneyen var mı?