CaglaSenol brnimde aynı dert sarılıkları çok belli olmayanları ayırdım onun dısında hep yardım evine verdim yeni aldım kıyafetlerini bi zıbın ayaklı don elek falan almadım ama az sararmışları her makinayı çalıştırdıgımda attım sarışıgı biraz daha gitmiş gibi geldi bana ilk sarılıgı yok gibi geldi ama yinede onları tek evde kullanıcam zaten fazla dısarı çıkamayız bebişle 2 çocuklada zor olur diye düşünüyorum o yüzden 4 tane 3 lü takım aldım hastanede falan temiz giydirmek için bi e 5 li renkli takım almayı düşünüyorum ilk doğudugunda ebeye vermek için