Kızlar 32+5 im zerre çatlağım yoktu bayramın iknci gunu kuzenime göbeğimi gsterdjm illa bkim dedi ayy hiç çatlağın yok ne güzel,benim arklerinki çok ktuydu o bu dedi akşam oldu bu muhabbet
Ertesi gün sabah bir baktım gobegm naisl catlaamis birde bii kaşınıyor bii kaşınıyor tbi bende kazıdım üstüne ilave oldu şuan gobek deliğimin altları full catlaak :( siz ben gbi yapmayn gstermeyn mumknse yksa nazar degiyor 😑