Ayliss1 yani sizi korkutmak için söylemiyorum bunu ama sadece yaşadığım için söylüyorum. Kim olsa, gebeliğinde hiçbir sorun yokken her şey mükemmel üstü giderken 37+4 te bebeğinin öldüğünü duyarsa diğer gebeliklerinde bu korkuları yaşar diye düşünüyorum. Kendimi kısıtlamıyorum istediğimi yerim istediğim yere giderim. Hatta işim gereği araziye çıkıyorum ben gebeyim gidemem demedim. Ama herşey sona gelmişken bebeğimi kaybettiğim için artık hep aklımın bir yerinde bu endişe ve ihtimal var maalesef.
İnsan fıtratı, soba soğuk bile olsa dokunmaya çekinir çünkü tecrübe etmiştir.