Nazoo_00 Merhaba, bebeğim ocakta doğacak, orgu yelek ve hirka yapmak istiyorum ama iplere karar veremedim, akrilik mi, pamuklu mu yünlü mü, hangisi rahatsiz etmez bebegimi, anlayanlar yazabilir mi lütfen
Eda115354 Nazoo_00 nakonun antialerjik anti piling dedikleri seri var annem ben ondan kullandık hep güzel oldu
kubratskya_ Nazoo_00 https://resimyukle.io/r/D1L7562xSW ben bu ipi kullandım ama ne ipi olduğunu bilmiyorum 😂😂
casminnss Nazoo_00 bana bı yakınım tulum örmüstü benim normalde bir fikrim yok iplerle ilgili ama ipini alırken görmüştüm bebekler için özel ipler vardı üstünde yazıyordu. Nako nun baby cotton olanını almıştık mesela 🤗
Prensesiminyolculugu Nazoo_00 ipciye gidin sorun onlar yönlendiriyor bebek yünü içlerinde en iyisi hangisi diye ben öyle almıştım ama şimdi hatırlamıyorum nakonun birşey ipiydi