cansuusss Kızlar selam 25.haftadayım bilgi olması açısından gittiğiniz hastaneleri ve muayene, doğum gibi ücretleri yazarsanız herkes faydalansın buradan 🌸
Rabismomm4 cansuusss cumartesi günü Kayseri Memorial hastanesinde doğum yaptım sezaryen 5500 çok memnun kaldım Dr dan ve ekibinden hastaneden 🌸
candanx acıbadem sigortam var. beylikdüzü acıbadem tıp merkezi hiç ücret almıyor. beylikdüzü medicana 40-50 tl gibi bişeydi. international acıbadem hastanesi 170 tl. maslak acıbadem 180-190 tl. taksim acıbadem 220 tl gibiydi. dr a göre de değişiyor..