Bende hiçbir şey almamıştım geçen burada bir post görmüştüm baktım herkes almış iki günde 4 çorap 6 patik 6 yelek 1 alt değiştirme yaptım bornoz seti aldım. Sürpriz pike yaptım yastıklı. Beş altlı üstlü zıbın aldım tek alt üç tane aldım 3 şapka aldım 1 tane beşli Hastane çıkışı aldım. 3 tane zibinli set aldım bir tane kışlık battaniye aldım çok tatlı aşırı yumuşak dışarı çıkarken de kullanılıyormuş. Sonra bir tane de biraz daha ince battaniye aldım iki günde epey bir şey hallettim korktuğum gibi değilmiş hiç ağız mendilini de kendim yapicam inşallah kumaş alıp Ağustos sonuna doğru da beşik ve bebek arabasını alıp Ekim 31 e hazır olucaz inşallah 🥰