Rukiyeklc Ana dizi ana kucağı tavsiyesi olan var mı kullanıp memnun kalan modeli ile birlikte yazabilir mi acaba 🙈
AlyaEkmen_ Rukiyeklc mukabo Ana kucağı aldım kullananlar çok memnun görüntü olarakta çok şık ama manuel otomatik değil 💙🙈
Cicilibicili Belacivciv bence otomatik daha iyi. En azından bi işinizi hallederken gözetiminizde sallanıyor falan. Bir de benim kullandığım model manuel de oluyor üstü çıkıyor. Titreşim özelliği var çıkınca. Kendine ait müzikleri falan var.
Belacivciv Rukiyeklc Evet öyle ya bakıyorum soruyorum ama denemeden yine bilemeyeceğiz yapacak bir şey yok😂
mutluugizz Ben baby plus comfort ana kucağını aldım otomatik sallanıyor memnun kalmış çevremdekiler ona istinaden aldım daha bebeğim doğmadı inşallah memnun kalırım
Kokcuduru Bende de aldim manuel kendi hareketleri ile sallaniyor babybjörn marka cok kullanan var bence arastirin derin super bir urun