Mrymmmmmm isimler çok güzel ama telaffuzu zor. Gülbikeyi eminim kızınızın yaşı ilerlediğinde çoğu kişi Gülbik olarak söyleyecek belki kızınızın siniri bozulabilir bu duruma 😂 Ecmeli söylemesi zor. Vera çok güzel isim naçizane fikrim Vera ismini tek kullanabilirsiniz ya da yanına farklı bir isim bulun bence🌸