Ilknuravci 33 haftalik gebelikte sürekli baskı, sık idrara çıkma, kasık ağrısı ve toplanma sorunu yaşıyorum 🤷🏻♀️ acaba neden doğum belirtisi mi??
umudunannesiii Ilknuravci 32+5 im bende aynı durumdayım canjm bebegn yeri dar geliyor artk ondan oluyor
Ayseonay Ilknuravci 34 haftalığım bir haftadır bende aşırı yoğun olmaya başladı ya bu haftalarda herkes böyleymiş demek ki
Minik_kalplim_ Ilknuravci ya hiç sorma 2 gündür bebeğin hareketleri az 😥çok canım yanıyor toplanınca aklım çıkıyordu az daha demekki normalmiş bu haftada 32.hafta
Sevgikaya1525 Ilknuravci benimde 33 haftalık bebeğim aynı sorunu yaşıyoruz ya 😔artık uzanamak istmyrm
Ilknuravci Sevgikaya1525 bñm uzanmaya pek vaktim olmuyor. Evde kayınpederim rahatsz onunla uğraşıyoruz öyle
Tgbkrm-21 Ben suan 26 hf ve benim cok cok erken başladı surekli lavaboya çıkma sorunu aşırı sikinti çekiyorum bu durumdan lavaboya giriyorum tam dışarıya cikicam apartman kapısının önünde yine bi baskı oluyor ve geliyor artık dışarıya çıkarken stres oluyorum
Oslemmmmm Cok su da tüketiyorum 28 haftadayim doktor yatay bir sekilde duruyor meshanene baski yapiyor olabilirdan da olabilir dedi idrar tahlili istedi de bakalım ne çıkacak
Sevgikaya1525 Ilknuravci hadi ya allah yardımcın olsun kuzum çok zor senin için hem hem hamilelik hem ew işi hm kaınpederin