Momandbabyy Merhaba kızlar yarın kendi isteğimle sezaryen olacam. Ben de mezun oluyorum artık. Ama yine buralarda olucam😅. Kendimi biraz toparlayınca hikayemi sizinle paylaşıcam. Deneyimli anneler tavsiyeleriniz var mı acaba?
Nuray71 Momandbabyy bende bekliyoruuum. Perşembe günü banada önce suni sancı verilcek acilmassa olmazsa benimde sezeryan olcak. Bende merak ediyorum açıkçası nasil olcak die
Ysfnannesi Momandbabyy ilkinde yarım uyumustm ama sonrasnda sırt agrısı braktı bende bunda genel önerdi doktrmda carsamba bende sezeryan olacm.yanıma nescafe aldım bitter cıkolata yarın bide kayısı hosafı yaparm vcye rahat cıkmak icin digerleri narkozu atmak icin ilk ayaga kalkmadan önce agrı kesıcı vurdurabılırsn hemsıreye ayaga kalk cada yere bakma dırek karsıya bak cnm simdiden gecmıs olsn..
Meleekdincc Sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah hayırlı uğurlu olsun post üstte kalsın diye yazıyorum 🌺