gulsoo Merhaba hanımlar, 18 haftalık hamileyim ve hala doktoruma karar veremedim. bir sürü yer gezdim beğenemedim kimseyi. öneriler arasında medipol var sırada. oraya giden doğumdan memnun kalan var mı aranızda? hangi doktoru önerirsiniz?
Hilal61halime gulsoo ben Saadet ünsala gidiyorum iki kere İlknur hanıma gittim ondan da memnun kaldım. İkisi harici başka doktora daha den gözükmedim İlknur hanıma da nöbetçi olduğu için gözüktüm. İkiside gayet iyi başarılı ve ilgili
Betus344 gulsoo merhaba Sağlıkla alın kucagınıza ben 6 ay önce doğum yaptım nergız hanıma gıdıyordum ama gece dogum olunca Hatice hanım girdi dogumuma çok memnun kaldım ebeler bebek hemşiresi çalışanlar çok ilgililer hatice hanımda öyle sanki ablam gibi ilgilendi benimle
Asu07 Ben pendik medipole gidiyorum 36. Haftadayım dr canan acar demir çok memnunum doğumuda onda yapacağım