Bebeğim 38 günlük. Kadın doğum doktorum elindeki demir ve decavit bittiğinde bırak demişti. Bugün demir ilacım bitti. Ama sağlık ocağında da doktor en az 4 ay demir kullanılması gerektiğini söyledi. Siz kullanıyor musunuz veya doktorunuz bu konuda ne yapmanızı söyledi?