Pamukkedi
39.haftadayım bebek genetik nedenlerden dolayı biraz iri normal doğum yapmak istiyorum.çatı 3.5 kgye kadar müsait ancak dr. Omzu takılır mı modunda? Aranızda iri bebeği normal doğuran var mı acaba?
Dimplesgirll
39+2 de bana 4020 olmuş bebek normal olmaz dediler 39+5 te sezeryan oldum 3700 doğdu canım çatım müsait olduğu halde riske atmak istemediler ama ben sezeryan den memnun kaldım
Minecftc
Benimde önden gidiyo bakalim hayırlısı 37+6 yiz bizde