Meryems1 Sabah uyandigimda sag tarafta bi toplanma vardi karnımın bariz belliydi bebekmi o acaba ilk defa oldu neden oluyor 19+3
Meryems1 Defnemom evet turbanli olmasam resmi aticam bildigin sag taraf şişti neden öyle oluyor ki duzeltemedim de 😆
Defnemom Meryems1 hareket ettiği için toplaniyordur korkulacak bisey yok yani hatta dokun böyle sev çok güzel oluyor ama😂
Meryems1 Defnemom sevemedim ki ilk olduğu için bilmiyorumda dürttum duzelmedi ugrastim olmadi sola döndüm oda olmadı kaldim yurudum yattim tekrar düzeldi :D