Sena9761 Dün gece kıpır kıpır olan bebeğim bugun hiç hareket etmiyor sizinde başınıza geldimi yemek yedim hafif karnıma bastırdım çikolata yedim yok . 30+5 teyiz.
minikoglumm Sena9761 bir muayeneye gidebilirsiniz içiniz rahat olsun diye bazen keyiflerini hiç ama hiç bozmak istemiyorlar. Ben 38 olacağım çok özlüyorum hareketlerini bana mısın demiyor
umudunannesiii Sena9761 çikolata ye ve soluna dgru az yat canım yarım saat daha hareket etmezse doktoruna danış Ama uyuyor da olabilir :)
Gmsyusra Sena9761 Benimki de dün öyleydi bir kaç kere kibar kibar hareket etti ama gece olunca halay çekti resmen
Comologgo Sena9761 bende hala tık yok ama erken sanırım . Bİkac hafta daha bekleyeyim o heyecanlar çok farklı 😍