Zuhallahlt 30+2 haftalik hamileyim ve karnim cok aşağıda kiz bebeğim olucak herkes erkek karni gibi diyor sivri boyle aşağı doğru bakiyor karnim 😂 bebis aşağıya cok baski yapiyor arada bi . Normal midir bu
Kvsraykt Zuhallahlt kontrollerde erken doğum riskiniz yok deniyorsa her gebelik farklıdır illa aşağıda yukarda olmasına gerek yok vücut yapısına bağlı bu durum