Azramina21 Kızlar merhaba bebeğim kasım sonu doğacak . Örgü bir battaniye istiyorum . Nasıl bir battaniye kullanışlı olur ? Birde ölçüleri kaça kaç olmalı ? Tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim 🌸
Bebegimicin1 Azramina21 örgü battaiye çok kullanışlı olmuyor ama tığsız şişsiz elle yapılan alize puffy ipiyle yapılan battaniyeler hep güzel görünüyo hemde yumuşacık oluyor nohut battaniye yapmayı denedim sert oldu yarısında söküp başka modele geçtim sonra su yolu gibi ördüm o biraz daha yumuşaktı ama çok kullanılmadı https://images.app.goo.gl/Q4SCg8kc3PdoYRiR9 dediğim puffy battaniyede bu
Mom54544 Azramina21 Tıgsız şişsiz pufyy yapmak istemiştim ama halam yaptım sıkıntı dan ben veririm sana deyince yapmadım ve getirdi çok güzel olmuş yumuş yumuş benim bile kullanasım geldi 😊
Momocuk-48 Azramina21 pamuklu ama tüylenmeyen yünden kendim örüyorum ben bitmek üzere süssüz sade bişi kuzulu diye geçiyo kendiniz yapıcaksanuz bakın derim ben hem hatıra olsun hemde sıkılmamak için başına geçtim 🌺
Azramina21 Bebegimicin1 doğum sonbahar -kışa denk geldiği için bende o tarz pofuduk ip kullanmayı düşünüyorum . Teşekkür ederim 🌸
Mom54544 Azramina21 Teşekkürler eğer ondan yapacaksanız makinada yıkamayın elinizde yıkayıp düzgünce süzdurün suyunu falan makina da bozulabilir dedi halam biraz süs amaçlı sanki bu pufy ler 😂
Azramina21 Momocuk-48 bende sade bir model belirledim . Kadife iple örmeyi düşünüyorum . Hem hatıra olsun diye hemde kış bebeği olduğu için kullanırım diye düşünüyorum ☺️
[silindi] Prenses_annesi1 maşallah elinize sağlık ben beceremem böyle şeyleri teyzem ördü. Bi model daha var onu da teyzem ördü sağolsun ☺️