Gururunannesi Arzkc_95 almadıysan eğer madrebebek den alma . O kadar terbiyesizler ki . Ne zamandir parayı yatırdım . Ne gelen var ne giden . Ve müşteriye karşı sıfır terbiye anlayış
Defnemom umudunannesiii bende bundan düşünüyorum hastane çıkışını sadece bi kere kullanılıyor çünkü bu daha mantıklı bana göre
Sakaryali umudunannesiii umudunannesiii Nerden yaptirdiniz acaba bide fiyati nedir? Bende bu tarz bisey düşünüyorum
2sy Arzkc_95 beyzaceyiz instgram sayfasi. Kaliteli ve fiyat olarak iyiydi bence.. Yaklasim olarak da cok tatli bir bayandi :)
umudunannesiii Defnemom bencede hemde daha hesaplı zaten 0-3 aylık oluyor bunlar zaten belli süre giyecek yani
umudunannesiii Sakaryali Luladesing sayfasından yaptırdım 65 TL ye Ama çok yoğun oldukları için 15-20 gün sürüyor ürünü teslim etmeleri sıra ile yapılıyor