Ftmmmm 24 haftalıkken geçirdim ben de ve kan sulandırıcıya başladık. Hala devam ediyorum 31 haftalık olduk. Doğumdan sonra da en az 6 hafta kullanacakmışım. Bebeğe hiçbir zararı yokmuş, özellikle anneye pıhtı atması falan olmasın doğumda ve sonrasında diye kullandırıyorlar.