Nurssss 38+4üm karnımın altında adet agrısı gibi agrı olmaya başladı bi geliyor bi gidiyor ama belde hiç agrı yok yalancı sancımı gerçekmi acaba 🥺
Yasemnnnnn Nurssss beline sıcak su tut eğer şiddetleniyorsa yalancı sancıdır eğer ağrın çoğalırsa doğumdur bide pozisyon değiştirince rahatliyorsa yalancıdır
Parinas Nurssss dakika tut. Düzenli giriyorsa gerçek doğum sancısıdır. Yalancı sancı dinlenmeyle pozisyon değiştirmeyle geçer bi de, gerçek doğum sancısı geçmez şiddetlenerek devam eder. Ordan da anlayabilirsin
Defnemom Nurssss düzenli geliyorsa doğum sancisidir 5 dk bir düşerse hastaneye git ılık bi duş al hemen belki sancindir açılman için faydası olur
Hellobaby2 Canım doğum sancısı çok farklı hemen anlarsın zaten. Adet ağrısı gibi değil şiddetli vuruyor
Semakrr Nurssss Bende 38+4 üm o dediğin ağrılar bende tam 2 haftadır var hâlâ gelen giden yok muhtamelen yalancı sancılar 🙂
Nurssss Yasemnnnnn bel agrısı olmaya başladı dün rüyamda da suyum geliyordu ilk defa böyle bişey gördüm 😅