Melikei Kızlar dün doktora gittim tam 5. Haftanın içindesiniz dedi folik asit verdi sizler de kullanıyor musunuz 😛
Bebegim 3 ay kullanıyorsun canım 3 ay sonra demir ve vitamin hapı veriyor onlara geçiyorsun ihmal etme kullan folik asiti keşke hamile olmadan öncede içseydin
Melikei Bebegim keşke canım ama hiç haberim yoktu yani hamile kalmadan da kullanabileceğimi bilmiyordum o yüzden 3 ay mutlaka devam et diyorsun
Sevilay Bebegim merhaba folik asitin faydaları nedir acaba bende daha kaç haftalık bilmiyorum iki gün önce öğrendim hamile olduğumu gebelik testiyle😇
Melikei 1PrensAnnesi öncesinde kullanmadım canım yeni bugün başlıyorum sıkıntı olmaz demi öncesinde kullanmamak
RehoGelin I mom kullanan var mı yoksa sadece folik asit mi kullanıyorsunuz? Ebe bana başla diye folbiol verdi ama doktorum kan değerlerine göre sana çok bunun dozu dedi ve ımom verdi içinde Bayaa vitamin var 😕
ipeksfr RehoGelin banada folbiol vermişlerdi ama o 5 mg mış. Çok dedi doktorum. 4 mg lık bişe kullanıyorum
Zeze03 Evet kullandım hamile kaldıktan sonra şimdi bıraktım artık vitamin ve Demir kullanıyoruö cnm ilk 3 ay mutlaka iç
Melikei Minanin_Annesi evet tok karnına ama unutmanda bence sakınca Yok genede aksatmamaya çalış önemli bir vitamin
KayaAlTimimi Ben 2.ayda başladım şimdi üç aylığım bir hafta sonra bırakacağımı söyledi doktor başka bir ilaca başlayacakmışım