Kızlar merhaba, hamile olduğumu bilmeden saçımı gri yapmıştım şimdi 5 aylık hamileyim. Bilenler bilir gri renk akınca yeşilimsi sarımsı iğrenç bir renk alır, yaklaşık 3 aydır bu şekilde geziyorum elim kadar dibi geldi saçlarımın siyah siyah. Şimdi saçlarımı boyamak istiyorum, çarşamba günü doktoruma danışacağım ama saçlarımı boyayabilir miyim herhangi bir sakıncası olur mu soran oldu mu daha önce?