Merhaba kızlar …. size birsey danismak istiyorum. Suan 38+6 haftamdayim. Komtrollerde 2 cm acikligim var onun disinda ne nisan ne sancı ne kasılma hicbirsey yok doguma dair ufacik bi belirtim bilr yok. Doktorum bebegin bası oldukca asagida bu saate kadar dogurmamana sasirdim dedi.39. Haftanida tamamla 40. Haftanda suni sancıyla dogurtalım seni dedii… durumum suan bu. Sizinle paylasmak istedim. Oluru olmazi nedir sizce daha fazla beklemelimiyim ne yapsam bilemedim ….