Yarın yani 38+3 de 2.sezaryenimi olacağım Allah’ın izniyle 🤲 sabah gidip testlerimi verdim çok heyecanlıyım😅 Dualarınızı bekliyorum ve bi fikir istiyorum sizlerden ilk doğumum spinalle başlayıp hissettiğim için genele dönmüştü şimdi tekrar spinal deneyip bebeği görmek ağlamasını duymak falan istiyorum ama çok korkuyorum yine aynısı olur diye sizce hangisini tercih edeyim yada bi öneriniz varmı sakin kalmak için 😅😅