Selam hanimlar. Nasipse insalah Eylül sonu ya da Ekim başı tahmini doğum tarihimiz.. bebeğime il aylar kıyafet alışverişi yapmıştım ama muhtemelen eksikler var. Doğunca ve kışın neler giydirmek gerekiyor. Nelere dikkat etmeliyim kıyafet alışverişinde? Külotlu çorap flan hiç almadım oğluma. Gerekli mi mesela? Ya da şu uzun kol zıbın atletlerden.? Yardımcı olur musunz lütfen?