Aysegul354 ablam geçen sene doğum yapmıştı. Kızı 1 yaşını geçti kullanmadığı bikaç bişeyi o gönderdi. Yatak odasına sepet beşik, kumandalı ana kucağı, küvet seti, biberon ısıtıcı, oyun halısı. Bunları ablamdan aldım canım. Bebek odası yapmıcam zaten sadece dolabını aldım küçük odaya, bir de annem gelip kalıcak diye açılan bi koltuk aldım. Odasını boyadık halısını avizesini aldım. Raf taktırdım 2li. Oda gibi değilde misafir odasıyla çocuk odası karışık bişey yaptım. Babannemle ananemle ortaklaşa babynest set aldılar 11 parça. Babynest, emzirme önlüğü, emzirme yastığı, puset örtüsü, puset minderi, 1 tane pike, 2 tane uyku yastığı var içinde. He gerekli mi bu tartışılır heves ettikleri için kıramadım aldılar. Onun dışındaki herşeyi ben aldım indirim kovalaya kovalaya. Kendi aldıklarımda dolap için askı, 1 çift pijama takımı (hastane için lcw den indirimden aldım), manuel göğüs pompası ve süt poşetleri (manueller ucuz diye onu tercih ettim), 2 tane emzirme südyeni, 1 tane emzirme atleti, göğüs pedi, sma yenidoğan bebek sütü, burun aspratörü, chicconun 2 tane 0-2 ay emziği, 1 tane 0-6 ay emzik, emzik kabı, biberon, ateş ölçer, lansinoh göğüs ucu kremi, sebamed pişik önleyici krem, baby me bebek yağı, baby me biberon temizleyici, biberon fırçası, uni baby yenidoğan şampuan, baby me çamaşır deterjanı, kulak pamuğı, fırça seti, tırnak makası, lohusa pedi, depend külot, uni baby ıslak mendil, baby me bebek temizleme pamuğu, sleepy 1 numaralı bez 80li. Bunlar benim aldıklarım. Hediyede geliyor tabi bazen. Ama onları saymıyorum hiç. Bebek arabası + puset, kıyafetleri ve tekstik ürünleri (nevresim pike battaniye vs) kaldı sadece