Seda_nrr evet aynen bende öyle 30. Haftamdayım ne kadar hamilelik belirtisi varsa hepsini yaşadım ama bu yanma kadar berbat bişe görmedim ben nefes alamıyorum ya yandıkça en son çareyi dondurma ve sakızda buldum, algidanın twistterından biraz yiyip üstüne sakız çiğniyorum dün bayağı rahatlattı beni