Aselgiz ileriki haftalarda maalesef ki daha da artacak canım .hiç birşey etki de etmiyor şuan 39+2deyim ayağımdan baldırıma kadar ödem ve zor yürüyorum ayağımın ağrısından.doktorum iç albüm var mı diye test yaptı temiz çıktı .tansiyon da düşük çıkınca normal birşey yapamayız dedi