ElifAsyam Manisa/Salihli yeni taşındım hiç bilmiyorum burada yaşayan anneler özel hastane doktorlarından önerebileceğiniz isimler varmı?
N-h-e123 ElifAsyam can hastanesi çağlan beye gidiyorum ben . Ufuk beyde iyidir. . Ama nazan hanım yetersiz geldi bize , memnun kalmadık . Hepsi can hastanesinde bu doktorların
Syma-ma ElifAsyam ben Mediguneş Hastanesi İlker beye gidiyorum. Gayet memnunum sormadan direk kendisi anlatıyor bebeğin durumunu ekstra sorularına güzel cevaplar veriyor. Geçen hafta doktorum yoktu Süleyman beye gittim o da gayet ilgili güler yuzluydu .