Size umut olayim uzulmeyin.aralik 2018 tek embrio transferim olmustu negatif.ardindan 3 ay bekledik yine transfer oldum 2019 martta o da yine negatif oldu.bu arada sebepsiz infertiliteyiz esimle.1 yil ara verelim dedik hayati akisinda yasadik ve 2019 aralik ayinda hamile oldugumu ogrendim.oglum 11 aylik ve tekrar hamileyim 10 haftalik o da normal oldu.