Kızlar doktora gittiğimde 6 haftlıkdı bebeğim ama kesem yedi buçuk haftaydı bebek gelişemiyor bir hafta sonra tekrar gittim kalp atışı için altı hafta 3 günlük olarak çıktı yine gelişememişti ve ben hep farklı doktorlara denk geldim hiç sabit doktorum olmadı kan değerlerime bakılmadı şuanda coraspirin alıyorum kanımda iltihap vardı eskiden ve şuanda pıhtılaşma olduğunu bebeğin bundan dolayı gelişemediğini düşünüyorum iki gün sonra doktora randevum var bu sürece kadar sizce coraspirine devam etmelimiyim zararı olurmu