Semaaycl Kızlar çok kararsız kaldım sizce hangi nevresim takımı daha güzel ? https://www.img.gen.tr/image/Joh https://www.img.gen.tr/image/Jo5 https://www.img.gen.tr/image/Jo9
Sevgikaya1525 Semaaycl hepsi de tatlı şık ama ben hep sadeliği daha çok severim daha zarif şık durur o yüzdn beence 1