Mltm07 Arkadaşlar dün aşı oldum kolumu kaldıramıyorum hamileyken olupta başka yan etki görenler varmı? Kol ağrısından duramıyorum 😢
Seref Mltm07 biontech oldum, kol ağrısı dahi duymadım. Hiç bir yan etksi olmadı. Herkeste farklı olabiliyor
Belacivciv Mltm07 Kolunuzu hareket ettirin daha hızlı geçer ağrısı oynatmadan tutarsanız ağrı çekersiniz daha uzun
Mltm07 Seref ne güzel bazılarında hiç etki olmuyormuş benim omuz kol hareket ettiremiyorum şişti çok fazla
Elif0712 Mltm07 hep ayni pozisyonda tutmayin nirmal bi yan etki be kadar haraket o kadar iyi bn sinovac oldum hic etkisi olmadi bas agrisi hafif sadece
Mltm07 Elif0712 bende sinovac olcaktım doktorum biontech ol dedi yavaş yavaş hareket ettiriyorum şu an daha iyiyim