Cimcinpi 3 gündür üst üste kanamam oluyodu bugun doktora gittim bebek gayet iyi kanama alanı da yok dedi doktordan geldim 1 saat sonra tekrar kanama oldu neyden kaynaklı olabilr sizinde başınıza geldimi hiç
Garfield06 Cimcinpi bu haftalarda az az lekeler bende de geliyordu bir problem olmadi. Çokca dinlenmek lazim. Rahim genislediginden dolayi da olabiliyor kanamalar
Cimcinpi Seda_nrr çok olmuyo pembemsi kahverengimsi gibi progestan kullanıyorum fitil olarak onu koyarken görüyorum acaba ondan olabilrmi
Seda_nrr Cimcinpi ondan olmaz ama fitil vermiş doktorun sıkıntıda yok demiş korkma kuzum bol bol yat kalkma ayağa birde bol su tüket tabi geçmezsse yine doktoruna görün