Bebegim erken doğdu 7bucuk aylık 1800gram doğdu. Küvezde kaldı 3hafta 2.500kiloyu geçtikten sonra verdiler. Hastaneye sağıp süt götürüyordum bebegim biberona alıştıgı için mememi emmiyor. Sütümde iyice azaldı yetmiyor. Şimdi 45günlük. İki üç saatte bir acıkıp ağlamaya başlıyor. Ağtamil pdf kullandık şimdi aptamil pre ye geçtik. Günde 700-800ml yi geçiyor. Bi içmede bazen 150-180 mlyi buluyor. Sizce normal mi🙄