Kızlar 33 haftalık gebeyim. Çamaşırımda adet kanamasına benzer bir leke oldu. Yani tam olarak kan rengi diyemem ama normal akıntı da değil. Sizce nişan gelmesi gibi bir şey mi oldu? Hemen doktora gitmeli miyim?? Ağrı vs hissetmiyorum. Sadece kasıklarım biraz kasılıyor ve sabah eşimle cinsel birliktelik yaşadık ama çok zorlayacak bir şekilde vs olmadı. Sizce doktora gitmeli miyim???