Kızlar,
bugün transferin 6. Günü. Daha önce 6 kez düşüğüm olduğundan bu konularda oldukça tecrübeliyim ama bu ilk tüp bebek deneyimim. belirtiler aramıyorum, kendimi dinlemiyorum ama içimdeki olumsuzluğa engelde olamıyorum. Olmamış gibi ne zaman başlarım bidaha diyorum, eşimin kendimin bilen çevremin üzüntüsünü düşünüyorum ve bu her geçen gün daha çok yoğunlaşıyor. Dualar ediyorum iyi düşün iyi olsun diyorum aklımı ona vermeden zaman geçiriyorum 24 saat düşünmüyorum. Ama içimdeki ses böyle, tesellimi arıyorum onu da bilmiyorum her şey Allahtan ama engelde olamıyorum. Gidip erken test alıyım dıyorum sonra vazgecıyorum daha erken diyorum🤦♀️ Kaldıkı test gününün gelmesini de istemiyorum hep hazırlıyım dıyordum kendimi ama hıc hazırlayamamışım, tecrübeliler benim gibi tez canlılar nası geçirdiniz bu süreçleri neler hissettiniz anlatır mısınız