Patito__ Dilekkkk ben gunduzde ayniyim gece de eskiden naslsam oleyim hic uyku bastirmio keske gece bastirsa gunlerde hizli gecerdi :)))
aysgl24 Patito__ hamilelikten önce bulduğum yerde uyurdum işten eve Ör atardım kendimi şimdi sabaha kadar oturuyrm gün ışıyr millet işe gidiyor ben anca yatıyım, öğleden önceden kalkıyorm uyku haram
Patito__ aysgl24 bizde br gariplik olmali :))) insallah cocuk doguncada bole uykuya duskun olmayiz :))))
MeLikeKkbarutu Dilekkkk Bende uyuyamıyorum ha bire süt sağıyorum , şuanda olduğu gibi 😂 zaren hava sıcak sütü sağarken de ayrı bir sıcak oluyor çıldırcaö 😬😬😬