Yasoo96 Arkadaslar fiyatlara sanirim zam gelmis. Ariyorum ogrenmek icin ama acmiyorlar. Guncel fiyatlari bilen var mi?bu arada canan acar demire gidiyorum. Muayene 165tl olmus. Nst ucreti falan ne kadar acaba bilen beni aydinlatabilir mi ? 😅
esraizmirli Yasoo96 randevu almak için bağlanıyorsunuz ya ordaki danışanlara sorun onlar söylerler ben öyle yapardım😂
Zeysezer Yasoo96 muhasebeye bağlanmak isteyin hastaneyi arayıp o şekilde fiyat veriyolar biz öyle aldık bende Saadet hanıma gidiyorum 140dan 160 olmuş 🤭
Meryemkale Yasoo96 ben 3 ay önce mine fisun ergül de doğum yaptım 140tı muayenesi, nstde 41tlydi epey zamlanmış🥴
Yelkaaa01 Yasoo96 normal muayene 140 dan 165 tl olmus. 3 ay önce sorduğumda sezeryan a 3400 demişlerdi duan sanirim onlara da zam geldi gecen bi posta 4760 gibi bir fiyat okudum sezeryan için. Arti bunlara korona testi yapılıyor ayrı ücret oda tabi pozitifsen de 2000 tl daha isteniyor diye bi söylenti var
Yasoo96 esraizmirli kiz denedim demin zaten 😂 bagladi bi yere mesgul dedi sonra kapandi. Oyle kalakaldim. Merak da ettim ogrenmem sart 😂
esraizmirli Zeysezer benim doktorum da Saadet hanımdıı 3 ay oldu doğum yapalı darısı size inşallah 🌺🌺☺️
Yasoo96 Yelkaaa01 oy masallah😂 butun birikimimi birakip cikacagim desene. Daha hic korona olmadim. Sansima o gun olur😂😂 sezaryen istege bagli mi 4bin tl acaba 🤔