Snnrk 37+4 deyim bugün çatı muayenesi oldu 2 cm açıklık varmış. Nst de hafif sancılarım çıktı ama ben hissetmiyorum. Yürüyüş yap bol dedi. Sizin önerileriniz var mı kızlar? 😬