Kızlar hatırlarsanız bir kaç gün önce dengesiz gebeliğimden bahsetmiştim size. Bugün kalp sesini dinlemeye gittik. Derinden gelen bir ses ile doktorum kalbinin attığını duydu ve dinletti. Fakat bu defa amniyon sıvısının azlığından bahsetti. Riskin %10 olduğunu söyledi. Bilmiyorum beni mi endişelendirmek istemedi ama durum bence çok ciddi. Bekleme de kalmalıyız 1 hafta daha dedi. Şuan 7 haftalık olabileceğimi söyledi. Benim durumumda olan ya da bu sıvının azlığı ile doğum yapmış olan var mı ? Bebekte bir sıkıntı kaldı mı ? Her hafta farklı bir stres 🤦🏻♀️